Sanatate

Asistență psihologică pentru persoanele afectate de pandemie, gratuit, prin telefon

Asistență psihologică pentru persoanele afectate de pandemie, gratuit, prin telefon
Asistență psihologică pentru persoanele afectate de pandemie, gratuit, prin telefon

A fost lansată o linie telefonică de asistență psihologică pentru persoanele afectate de epidemia de noul coronavirus – 021.9696

  • STS împreună cu EmIRA și Telekom România pun la dispoziție o Linie de Consiliere Psihologică și Suport Emoțional pentru persoanele spitalizate, aflate în carantină sau în izolare, pentru personalul medical supus stresului, precum și pentru persoanele puternic afectate de pandemia de COVID-19.
  • Apelurile la numărul 021.9696 sunt preluate în fiecare zi, în intervalul 09:00-21:00, de psihologi atestați și specializați în consiliere-suport și gestionarea situațiilor de viață stresante.
  • STS asigură soluția de tip call-center pentru preluarea apelurilor de către psihologii înscriși pe platforma tehnică. Totodată, STS garantează funcționalitatea în condiții optime și asigură mentenanța serviciului apelabil din orice rețea telefonică mobilă sau fixă.

Anunțul a fost făcut vineri, 8 mai 2020, într-un comunicat de presă:

”Serviciul de Telecomunicații Speciale se alătură inițiativei lansate de Emotional Intelligence Research Association (EmIRA) și sprijinite de Telekom România de a pune la dispoziție Linia de Consiliere Psihologică și Suport Emoțional pentru persoanele spitalizate, aflate în carantină sau în izolare, pentru personalul medical supus stresului, precum și pentru persoanele puternic afectate de pandemia de COVID-19. Linia telefonică este funcțională începând de astăzi, 08.05.2020 și poate fi apelată din orice rețea la numărul 021.9696.

Apelurile vor fi preluate în fiecare zi, în intervalul 09:00-21:00, de psihologi atestați și specializați în consiliere-suport și gestionarea situațiilor de viață stresante, afiliați EmIRA. Psihologii voluntari au beneficiat de o serie de programe de instruire, pentru a răspunde eficient și punctual în situații de asemenea natură.

În cadrul acestui proiect umanitar, STS asigură soluția de tip call-center pentru preluarea apelurilor de către psihologii înscriși pe platforma tehnică. Totodată, STS garantează funcționalitatea în condiții optime și asigură mentenanța serviciului apelabil din orice rețea telefonică mobilă sau fixă.

Telekom România contribuie prin asigurarea infrastructurii de comunicații, aparatelor telefonice și a numărului scurt 021.9696, precum și prin suportarea costului aferent abonamentelor voluntarilor din acest proiect.

Linia de Consiliere Psihologică și Suport Emoțional are scopul de a veni în sprijinul persoanelor vulnerabile în această perioadă. Astfel, pot apela numărul 021.9696 cei care se află în spital, în izolare sau în carantină, cadrele medicale, persoanele de orice vârstă, care au temeri sau se simt neliniștite în legătură cu situația creată de pandemia de coronavirus. Apelanților li se va asigura confidențialitatea convorbirilor și a identității, datele personale nefiind prelucrate sau stocate în niciun fel.

„Este o datorie de onoare pentru Serviciul de Telecomunicații Speciale să fie partener în acest proiect de o mare responsabilitate socială și, în același timp, o oportunitate de a exploata resursele și expertiza în comunicații, pentru a ajuta cetățenii. Suntem deschiși să venim în sprijinul tuturor partenerilor noștri atunci când este vorba despre proiecte sustenabile, cu impact social major, mai ales în această perioadă dificilă pe care o traversăm”, a declarat general-maior ing. Ionel-Sorin Bălan, prim-adjunctul directorului STS.

Ovidiu Ghiman, Director Executiv Comercial Segment Business, Telekom România: „Sprijinim acest proiect și avem garanția că, alături de STS și EmIRA, vom reuși să punem bazele unui parteneriat public-privat a cărui scop este acela de a aduce o rază de speranță celor care au mare nevoie de un sfat avizat în această perioadă. Pentru noi, este încă un proiect de responsabilitate socială în care ne-am implicat 100%, având convingerea că, prin contribuția fiecărui partener, asigurăm succesul Liniei de Consiliere Psihologică și Suport Emoțional.”

Irina Ioana, Președinte EmIRA: „Pentru că viețile noastre au fost drastic schimbate de lupta cu acest virus și înțelegem că situația prin care trecem poate fi copleșitoare, greu de suportat sau generatoare de stări de indispoziție emoțională și gânduri negative, am demarat acest proiect, prin care să venim în sprijinul semenilor noștri. Suntem încrezători că proiectul își va demonstra utilitatea și le mulțumim celor care au răspuns prompt apelului nostru, specialiștilor psihologi, pe de o parte, și partenerilor noștri, STS și Telekom România, pe de altă parte.”

Comenteaza cu profilul facebook

Alte știri de interes

729 de cazuri noi de COVID și 72 de decese, în ultimele 24 de ore

Daniela Arnăutu

Gheorghiţă: Circa 800.000 de copii şi adolescenţi, eligibili pentru vaccinare anti-COVID

Daniela Arnăutu

Mihăilă: Fac apel la medicii de familie să se implice în vaccinare (…) Încurajez părinţii să-şi vaccineze copiii când va fi posibil

Daniela Arnăutu

Pfizer anunță că un medicament oral, experimental, pentru tratarea COVID, va fi disponibil curând

Daniela Arnăutu

Dramatic! Spitalul Clinic Colţea, fără aparate RMN şi CT și cu un aparat de sterilizare defect, la blocul operator

Daniela Arnăutu

Maraton de vaccinare în Constanța: Oricine se poate vaccina în cele patru mall-uri din municipiu

Mihnea Tudor

Acest website sau tool-urile externe, folosesc cookie-uri necesare pentru buna lui functionare, in scopurile descrise in politica de cookie-uri. Pentru a afla mai multe despre acestea si despre modul in care poti sa revoci acordul pentru cookie-urile folosite, te rugam sa consulti Politica de COOKIES. Prin inchiderea acestui mesaj de notificare sau continuarea navigarii in website in orice fel, iti dai acceptul pentru folosirea de cookie-uri. DE ACORD Termeni si conditii »