Black Friday 2019 a durat oficial 24. În acest timp, de Black Friday, au fost plătiți online peste 198 de milioane de lei, mai mult cu 26% în comparație cu 2018. Peste 22% dintre tranzacții au fost în rate, în timp ce 34% cu un singur click, scrie Rador.
Valoarea totală a volumelor tranzacționate online a ajuns la 198,02 milioane de lei, mai mult cu peste 26% față de anul trecut, când s-au înregistrat aproximativ 157 milioane de lei. Numărul de tranzacții a ajuns la 338.229, mai mult cu peste 43% față de anul trecut.
Minutul de aur a fost 07:28 cu 2.140 de tranzacții, în timp ce media tranzacțiilor pe minut a fost de 310. Valoarea medie a coșului de cumpărături a fost de 572 lei, iar al celui în rate de 1.018 lei
Românii au cumpărat online în rate în valoare de peste 77,29 milioane de lei, cu 33% mai mult față de anul precedent și cu o pondere de 39% în totalul volumelor. Numărul de tranzacții procesate cu rate până la miezul nopții este de 75.909, în creștere cu 26 % și cu o pondere de 22,44 % în totalul tranzacțiilor.
Numărul total de tranzacții cu plata cu un click a fost de 115.915, în creștere cu 25% și cu o pondere în total tranzacții de 34,3%. Valoarea medie pe tranzacțiile cu un singur click a fost de 713 lei. S-au cumpărat produse IT&C – peste 46,75% din totalul tranzacțiilor, eTail – peste 34,25% din totalul tranzacțiilor, servicii – peste 8,90% din totalul tranzacțiilor.
Comenteaza cu profilul facebook