Cum a reușit Elon Musk să ajungă nr.1 în industria auto

Tesla
Tesla

Un email al lui Elon Musk, adresat tuturor angajaților săi, ar fi scăpat ”accidental” pe internet, iar conținutul său a făcut cotațiile acțiunilor de la bursă să sară în aer:

”E timpul să dăm drumul producției lui Tesla Semi. A fost un model de producție limitată până acum, iar asta ne-a permis să ameliorăm multe aspecte legate de design. Producția bateriilor și motorului va fi realizată în Giga Nevada, în timp ce majoritatea celorlalte componente va fi produsă în alte state. Eu și Jerome suntem foarte entuziasmați de colaborarea cu voi și de lansarea pe piață a acestui produs uimitor!”, se arăta în email, făcându-se referire la noul camion Tesla.

Mai mult, după acestă „scăpare”, chiar Musk a postat pe Twitter conținutul controversatului e-mail, „pentru cei care l-au scăpat”. Apoi, acțiunile Tesla au explodat, ajungând să valoreze la închiderea bursei din 10 iunie 1.025,05 USD/acțiune și totalizând astfel 190 mld. USD.

Astfel, Tesla este, în prezent, cel mai valoros producător auto din lume, depășind Toyota, Volkswagen Group, Honda sau Ford. Prețul acțiunilor sale a trecut de 1.000 de dolari pe acțiune.

Plafonul de piață evaluat pentru Tesla se situează undeva la aproximativ 185 miliarde de dolari, mai mult decât General Motors, Ford și Fiat Chrysler Automobiles combinate, cotația sa ridicându-se la aproximativ 1.025 dolari pe acțiune, în continuă creștere.

Comenteaza cu profilul facebook

Distribuie articolul:

elon muskmasina teslaTesla
Mihnea Tudor
Mihnea Tudor este unul dintre jurnaliștii care publică articole pe site-ul stiripescurt.ro, cu o experiență de peste 7 ani în presa, pe domenii diverse, de la politica, externe, eveniment, sport etc.

Alte stiri de interes