Economie

Daea s-a dus să vadă cum râde grâul in Obor

Daea s-a dus să vadă cum râde grâul in Obor
Daea s-a dus să vadă cum râde grâul in Obor

Campania „Alege oaia” are scopul de a promova consumul de carne de ovine și de a aduce un câștig crescătorilor de oi și consumatorilor, fiindcă sunt produse foarte valoroase realizate „de mâinile și sudoarea românilor”, a declarat sâmbătă ministrul Petre Daea, cu ocazia lansării campaniei în Piața Obor, potrivit Agerpres.

„Suntem la un program cu totul și cu totul cunoscut de dumneavoastră, lansat la Indagra. V-am spus atunci că următorul popas vă fi în piața Obor. … Sursă: Piața Obor: Petre Daea s-a dus să vadă cum râde grâul

Salvează

Alte știri de interes

ANAF anunță că identificarea persoanelor fizice care doresc să se înregistreze în SPV se poate face de la distanţă

Saghin Cristian

Indicele ROBOR la 3 luni a scăzut miercuri la nivelul din februarie 2018

Mihnea Tudor

ANALIZĂ: Performanțele economiilor din Europa de Sud-Est. Realitatea din România

Mihnea Tudor

APIA anunță că piaţa auto a scăzut dramatic. Câte autovehicule au fost înmatriculate în România în șapte luni

Saghin Cristian

Florin Cîţu, analiză după Raportul asupra inflaţiei al BNR. Ce spune despre recesiunea tehnică şi contracţia economiei

Saghin Cristian

Make Billionaires Pay – Impozite pe câștigurile “obscene” ale miliardarilor din timpul pandemiei

Mihnea Tudor

Dezastru în industria HORECA. Scrisoare deschisă către Ludovic Orban

Mihnea Tudor

România mai are potențial de relaxare. Care este soluția văzută de BNR

Saghin Cristian

Afaceri în pandemie: Au apărut asigurările anti-Covid

Gloria Pascu

Acest site folosește cookies. Nu colectăm date personale. Acceptă »