El anunţă că ”parlamentarii PNL din Giurgiu cer Ministerului Transporturilor informări şi rapoarte trimestriale privind desfăşurarea lucrărilor”.
”Contractul vizează realizarea noului pod peste râul Argeş, cu o lungime totală de 1.131 metri şi o deschidere centrală de 145 de metri. Linia de cale ferată Bucureşti-Giurgiu a fost închisă în 2005, când podul de la Grădiştea s-a prăbuşit din cauza viiturilor. Din păcate, guvernele care s-au succedat au pierdut 15 ani fără a acţiona. Lucrurile nu s-au rezolvat nici măcar atunci când PSD Giurgiu a ajuns să aibă un reprezentant la Ministerul Transporturilor. Un reprezentant care s-a lăudat cu planuri pe hârtie în faţa giurgiuvenilor”, arată Motreanu.
Dan Motreanu precizează că în prezent se poate circula cu trenul între Bucureşti şi Giurgiu trecând prin Videle, adică un traseu de 118 kilometri, în loc de 74 de kilometri, cât era ruta directă. ”Un drum durează între două ore şi 40 de minute şi patru ore, în funcţie de tipul trenulului şi de durata de aşteptare în Videle”, mai spune liderul PNL Giurgiu.
Comenteaza cu profilul facebook