E-health » Introducerea tehnologiilor Smart în unități medicale

E-health » Introducerea tehnologiilor Smart în unități medicale
E-health » Introducerea tehnologiilor Smart în unități medicale

Modele de bună practică, referitor la utilizarea AI (Inteligență Artificială) si IoT (Internet of Things – Internetul Lucrurilor) medical în aplicații ce vin în ajutorul pacienților și medicilor.

În sistemul de sănătate, timpul înseamnă vieți salvate. Dincolo de bani. Prin urmare, oferirea unor servicii medicale eficiente pacienților, permite spitalelor, clinicilor și medicilor să trateze mai mulți pacienți zilnic.

Integrarea infrastructurii de sănătate în conceptul Smart City, gestionat de municipalitate, înseamnă să oferi fiecărui cetățean al orașului, un serviciu de sănătate accesibil și eficient.

În sistemul medical, dintr-o analiză bazată pe recenzii ale medicilor, a reieșit că 96% din reclamațiile pacienților sunt legate de:

  • lipsa serviciului pentru clienți;
  • neclarități cu privire la documente;
  • experiențe negative la recepție.

Ce înseamnă sănătatea inteligentă

Haideți să aruncăm o privire în spitalele din lume referitor la ce înseamnă sănătatea inteligentă și cum poate AI și IoT medical, să ajute unitățile medicale să gestioneze mai bine fluxul de pacienți și să simplifice experiența pacientului în spital.

1. AUTOMATIZAREA CELOR MAI REPETITIVE PROCESE DE ASISTENȚĂ MEDICALĂ
Platforma Olive este concepută pentru a automatiza cele mai repetitive sarcini ale sistemului medical, permițând administratorilor să lucreze la cele de nivel superior. Platforma automatizează totul, de la verificări de eligibilitate la reclamații nerezolvate și transfer de date, astfel încât personalul să se poată concentra pe furnizarea unui serviciu mai bun pentru pacienți.
Olive, oferă AI ca serviciu și se integrează cu ușurință în software-ul și instrumentele existente ale unui spital, eliminând procedurile de integrare ce necesită întreruperi.
Rezultatul pentru spitale?

  • Venituri crescute;
  • Cost redus;
  • Capacitate crescută

2. OPTIMIZAREA FLUXULUI PACIENTULUI ÎN TIMP REAL
Qventus este o platformă software bazată pe AI care rezolvă provocările operaționale, inclusiv cele legate de camerele de urgență și de siguranța pacienților. Este o platformă automatizată ce acordă prioritate bolii sau vătămării pacientului, urmărește timpul de așteptare în spital și poate trasa pe hartă, rutele cele mai rapide pentru ambulanță.

Rezultate:

  • Eficiență îmbunătățită;
  • Un mediu satisfăcător ptr. pacienți;
  • Satisfacție pentru clinician.

3. CREȘTEREA ACCESULUI LA ASISTENȚĂ MEDICALĂ
Babylon folosește AI pentru a oferi asistență medicală personalizată și interactivă, inclusiv o interacțiune cu medicii. Chatbot-ul platformei inteligente eficientizează revizuirea simptomelor unui pacient, apoi recomandă fie o verificare în mediul virtual, fie o vizită față în față cu un profesionist din domeniul sănătății.

Având la dispoziție o bază mare de date, sistemul AI, verifică simptomele și factorii de risc cunoscuți pentru a furniza informații de sănătate documentate, actualizate.

Babilonia și Canada Telus Health au dezvoltat o aplicație AI specifică situației Canadei, ce scanează răspunsurile unui pacient la un chestionar, apoi le conectează prin video cu un furnizor de servicii medicale sau un medic independent.

4. UTILIZAREA TEHNOLOGIEI MACHINE LEARNING PENTRU O MAI BUNĂ COORDONARE CLINICĂ A PACIENTULUI
CloudMedX folosește “învățarea automată” pentru a genera perspective privind îmbunătățirea parcursului pacienților în întregul sistem de asistență medicală.
Tehnologia de tip “Machine Learning” (ML) ajută spitalele și clinicile să gestioneze datele despre pacienți, istoricul clinic și informațiile de plată, folosind analize predictive pentru a interveni în punctele critice din perioada de îngrijire a pacientului. Furnizorii de servicii medicale pot folosi aceste informații pentru a direcționa eficient pacienții prin sistem, evitând plimbarea acestuia de la o unitate la alta.

5. PLANURI DE SĂNĂTATE PERSONALIZATE
Clinica Cleveland a făcut echipă cu IBM pentru a utiliza mai bine valoarea datelor, în scopul îmbunătățirii îngrijirii pacienților. Cei doi și-au unit forțele pentru a antrena tehnologia, să „gândească” precum un medic.

Spitalul de renume mondial utilizează AI pentru a strânge informații din miliarde de surse de date administrative și înregistrări ale stării de sănătate, pentru a răspunde mai bine la nevoile pacienților și îngrijitorilor acestora. Această colaborare pe bază de AI și date, ajută Clinica Cleveland să personalizeze un plan de asistență medicală individual.

6. ÎMBUNĂTĂȚIREA TIMPULUI DE ȘEDERE ÎN SPITAL
Spitalul Johns Hopkins a anunțat un parteneriat cu GE pentru a utiliza tehnici de AI predictive pentru a crește eficiența fluxului operațional al pacienților și ptr. diminuarea riscului.
O echipă de lucru a centrului de comandă, ajutată de inteligența artificială, a prioritizat activitatea spitalului în beneficiul tuturor pacienților. De la punerea în aplicare a programului, unitatea a înregistrat o îmbunătățire de 60% a capacității sale de primire pacienții și o creștere de 21% a externărilor pacientului înainte de prânz.

Comenteaza cu profilul facebook

Distribuie articolul:

e-healthSmart Citytehnologii smart in unitati medicaleutilizarea AI si IoT medical
Constantin Furdu

Alte stiri de interes