Magazin

Începe campania “7 ani de ZU TV” şi se lansează contul de TikTok al canalului

Începe campania “7 ani de ZU TV” şi se lansează contul de TikTok al canalului
Începe campania “7 ani de ZU TV” şi se lansează contul de TikTok al canalului

La aniversarea a 7 ani de existenţă pe piaţa media din România, ZU TV dă startul unei noi campanii cu premii pentru telespectatori. Totodată, cu ocazia “7 ani de ZU TV”, staţia lansează şi contul de TikTok al canalului, platformă pe care, vreme de 7 săptămâni, artiştii muzicali ai momentului vor lansa săptămânal provocări. 

Începând de luni, 5 aprilie, utilizatorii de TikTok sunt invitaţi să preia sunetul original şi hashtag-ul “#7anideZUTV” şi să posteze pe conturile lor provocarea, în interpretarea proprie. 

Ulterior, pentru a se înscrie în competiţie, utilizatorii trebuie să urmărească ZU TV, să scaneze QR Code-ul campaniei afişat pe ecran atunci cînd acesta apare şi să se înscrie în baza de date săptămânală pentru alegerea câştigatorului. 

Un participant în campanie este eligibil doar dacă parcurge ambii paşi ai regulamentului: postarea pe TikTok a provocării în interpretare proprie şi înregistrarea în campanie prin scanarea QR Code-ului afişat în programele ZU TV. 

Întregul mecanism al campaniei este disponibil aici: https://zutv.ro/concursuri/7-ani-de-zu-tv 

“Campania “7 ani de ZU TV” face parte din noua direcţie abordată de ZU TV, prin implementarea unei serii de proiecte şi concursuri care se adresează publicului tânăr, precum “Fă pereche cu ZU TV”, desfăşurată în toamna anului 2019, “Wheels! Streets! Go!”, desfăşurată la finalul anului 2020, LOVE FESTIVAL desfăşurată la începutul acestui an, dar şi altele pregătite pentru 2021”, declară Gabriel Poenaru, Channel Manager ZU TV.

Comenteaza cu profilul facebook

Alte știri de interes

Titi Aur: Șase zile nu am avut niciun semn pozitiv. Și am intrat toți în panică

Gloria Pascu

Vremea de Paști: Regimul meteo în România, pe regiuni, în perioada 19 aprilie – 2 mai

Mihnea Tudor

Încă o eliminare în rândul Războinicilor. Aproape 3 milioane de telespectatori, cu ochii pe “Survivor România”

Daniela Arnăutu

În timp ce chef Scărlătescu este plin de noroc și a câștigat o nouă amuletă, chef Bontea face grevă japoneză

Daniela Arnăutu

Ancheta „Agricultură pe uscat”, a lui Alex Dima, a făcut din “România, te iubesc!”, lider de audiență

Daniela Arnăutu

Pământului îi e sete, irigațiile au secat, iar autoritățile se fac că plouă – România, te iubesc!, azi

Gloria Pascu

Acest website sau tool-urile externe, folosesc cookie-uri necesare pentru buna lui functionare, in scopurile descrise in politica de cookie-uri. Pentru a afla mai multe despre acestea si despre modul in care poti sa revoci acordul pentru cookie-urile folosite, te rugam sa consulti Politica de COOKIES. Prin inchiderea acestui mesaj de notificare sau continuarea navigarii in website in orice fel, iti dai acceptul pentru folosirea de cookie-uri. DE ACORD Termeni si conditii »