Kanal D, pe primul loc in Prime Time, in primele trei luni ale lui 2021, cu o cota de piata de 20% pe targetul national

Kanal D – crestere semnificativă față de anul precedent – 33% Share

În primele trei luni ale anului 2021, Kanal D s-a plasat pe primul loc în topul audiențelor, cu o cotă de piață impresionantă, în Prime Time (20:00 –24:00), la nivelul publicului Național, cât și pe All Urban.

Pe Targetul Național, Kanal D a fost pe primul loc în topul televiziunilor cu 8,8% rating și 20,0% share, înregistrând o creștere a cotei de piață de 33% față de anul precendent (15,0% cota de piață în 2020). Și la orașe Kanal D s-a poziționat pe primul loc, în perioada ianuarie – martie 2021, cu 7,2% rating și 17,1% share, cu o creștere a cotei de piață de 38% față de același interval în 2020 (12,4% Share).

Show-uri precum reality-ul revoluționar „Survivor România”, emisiunea de interviuri „40 de întrebări cu Denise Rifai”, reality-show-ul „Trăiri alături de Andreea Mantea”, serialele turcești „Hercai” și „La răscruce” sau filmul de duminică au fost alegerile telespectatorilor în fața micului ecran, seară de seară, la Kanal D, în primele trei luni ale anului în curs.

Comenteaza cu profilul facebook

Distribuie articolul:

audiente kanal daudiente prime timeaudiente tvKanal Dtarget tv
Mihnea Tudor
Mihnea Tudor este unul dintre jurnaliștii care publică articole pe site-ul stiripescurt.ro, cu o experiență de peste 7 ani în presa, pe domenii diverse, de la politica, externe, eveniment, sport etc.

Alte stiri de interes