Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului anunţă reluarea participării la târgurile de turism internaţionale

Ministerul Antreprenoriatului şi Turismului (MAT) anunţă luni reluarea participării la târgurile de turism internaţionale. Tema pentru târgurile de turism din 2022, pe care MAT şi reprezentanţii Consiliului de Brand Turistic Naţional (CBTN) au selectat-o este ”Feel Alive”, un concept care susţine dezvoltarea brandul turistic naţional „Exploraţi Grădina Carpaţilor, spune ministerul.

”După mai bine de 6 luni de pregătire, de achiziţii publice, în parteneriat cu Consiliul de Brand Turistic Naţional, suntem mai pregătiţi să reprezentăm interesele ţării noastre la cele mai mari târguri de profil: WTM Londra, TTR Bucureşti, TT Varşovia, IBTM Barcelona. Alături de comunităţile de români din cele 3 state şi de antreprenorii din ţară ne dorim să atragem un număr cât mai mare de turişti străini în ţara noastră, mai ales că avem argumente imbatabile, de la resurse naturale paliative, la ecoturism, turismul rural, city break-uri şi festivaluri recunoscute la nivel internaţional. Mult succes tuturor expozanţilor români!’’, a declarat Constantin-Daniel Cadariu, ministrul antreprenoratului şi turismului, potrivit unui comunicat oficial.

Tema pentru târgurile de turism din 2022, pe care MAT şi reprezentanţii Consiliului de Brand Turistic Naţional (CBTN) au selectat-o este „Feel Alive”, un concept care susţine dezvoltarea brandul turistic naţional „Exploraţi Grădina Carpaţilor”.

În perioada 7 noiembrie – 9 noiembrie a.c., împreună cu peste 30 de reprezentanţi ai asociaţiilor de profil şi ai autorităţilor locale din România, MAT este prezent la târgul de turism WTM Londra, organizat în format Business-to-Business (B2B). Printre acţiunile organizate la standul României sau în cadrul WTM, menţionăm: prezentarea destinaţiei turistice România către cei mai mari tour operatori de turism prezenţi la târg, moment artistic realizat de Subcarpaţi şi dezbaterea Crafting Influencers – Women Edition, alături de şase antreprenoare din diaspora românească.

Comenteaza cu profilul facebook

Distribuie articolul:

brand turistic national romania targ de turism targ de turism
redactia

Alte stiri de interes