E mare forfotă în online-ul românesc pe tema termometrizării de către bodyguarzi a clienților supermarketurilor. Păreri pro și contra, specialiști de duzină vs specialiști adevărați (prea puțini, ce-i drept), păreri spuse calm sau aproape răstit. Adevărul este undeva…
Poate că nicăieri. Însă, iată o părere a cuiva care ”s-a prins cum functioneaza lucrurile” având contact profesional cu acești coloși de carton, care fac legea în comerțul românesc, și doar aici, cu complictatea guvernanților de toate tipurile:
Soluția: micile magazine românești
”Dacă vi se pare incalificabil că în hipermarketuri sau piețe vi se ia temperatura și sunteți discriminați din cauza asta, că vi se încalcă drepturile și libertățile nu aveți decît să mergeți în altă parte la cumpărături.
Aceste bule globaliste ale retailului, stăpâni de sclavi cu acte în regulă, care trăiesc pe spinarea angajaților și a furnizorilor locali cărora le cer taxe de raft, de marketing, de catalog, de listare, de delistare, care se folosesc de angajațîi furnizorilor pentru treburile din magazine au crescut datorită tuturor celor care cumpără de la ei și ii finanțează.
Dacă intri puțin în “intestinele” unei asemenea afaceri sau pur și simplu ai puțin bun simș e imposibl să nu realizezi că, cu largul concurs al guvernelor care nu dau doi bani pe români, au reușit să distrugă comerțul tradițional prin practici de marketing agresive și prin subjugarea și spolierea firmelor românești care nu au mai avut astfel nici ele unde să vândă și au fost nevoite să se conformeze.
Am ajuns aici și din cauza lăcomiei, trăsătură umană stimulată și gâdilată de cunoscători fini în ale manipulării comportamentului consumatorului. Pentru că alergăm după chilipiruri, după a umple coșuri imense cu de toate și ne bucurăm că sticlă de ulei e cu 1 leu mai ieftină și băi ce afacere am făcut. Nu contează că aruncăm tonaj de mâncare la gunoi, contează că am umplut matzul și coșul fără să ne gândim cam ce costuri sociale angrenează această lăcomie a noastră stimulată abil.
Pentru că m-am prins cum funcționează lucrurile, pentru că i-am văzut în toată splendoarea lor direct angajând sclavi, pentru că îmi place să îmi bag nasul în mecanismele unor afaceri, nu am mai călcat prin asemenea locuri de ani de zile înțelegând clar despre ce e vorba.
Cumpăr de la cei mai mici comercianți, care subzistă din ceea ce vând și refuz cu inacapatanare să sponsorizez niște porci corporatiști de mâna a treia de care aia de acasă de la ei nu au știut cum să scape și i-au trimis aici, ei fiind niște mediocri absoluți.
Încarc mașina de la magazine sătești cu de toate, din localități pe care le găsești cu greu pe hartă. Știu sigur că în felul asta banii mei ajută masă unei familii, rechizitele unor copii și o viață decentă pentru cei cu un magazinaș care abia se mai ține din cauza acestor nemernici.
Vă asigur că în astfel de locuri nu își bate nimeni joc de mine, nu îmi pune nici termometrul la tâmplă și nici măcar botniță pe figura.
Deci, dacă vrem găsim soluții”, scrie Magdalena Radu, pe pagina sa de Facebook, specialist în recrutare.
Comenteaza cu profilul facebook