Ultimul lot din Coridorul de Transport Pan-european nr. 4 intră, în cel mai scurt timp, la semnarea contractului, conform declarațiilor făcute de Irinel Ionel Scrioșteanu, Secretar de Stat în ministerul Transporturilor.
Irinel Ionel Scrioșteanu: „După, probabil, cea mai lungă licitație, epopeea Lotului 1 Nord al Autostrazii Bucurestiului A0 a ajuns la final. Decizia instanței a dat câștig de cauză CNAIR-ului și astfel, în sfârșit, putem solicita documentele câștigătorului pentru demararea procedurii de semnare a contractului cu acesta – Asocierea Impresa Pizzarotti & C Spa Italia S.p.a – Retter Projectmanagement”.
„În sfârșit, putem semna contractul și pentru execuția ultimului lot rămas din A0 – Lot 1 Nord, fiind totodată și ultimul lot din Coridorul de Transport Pan-European nr. 4, coridor cuprins între Nădlac – Arad – Timişoara – Lugoj – Deva – Orăştie – Sebeş – Sibiu – Piteşti – Bucureşti – Drajna – Cernavoda – Constanţa”, a mai spus liberalul.
Acesta a precizat că „valoarea contractului este de 815,07 mil. lei, fără TVA, finanțare din fonduri europene nerambursabile, iar termenul de finalizare al lucrărilor este de 34 luni de la semnarea contractului, după cum urmează: 12 luni proiectare și 22 luni execuția lucrărilor”.
Contractul prevede executarea și a două pasaje supraterane, primul, fiind, pasajul peste CF101 București – Pitești DN7, cu o lungime de 733 m, și cel de-al doilea, va fi pasajul peste râul Colentina, CF 300 București – Ploiești și CF Mogoșoaia – Buftea, cu o lungime de 650 m. Lotul I al traseului din Nordul Autostrăzii Bucureștiului, se află între A1 și DN1, de la Dragomirești la Corbeanca și are o lungime de 17,5 km.
Comenteaza cu profilul facebook